Hey,
For 2 måneder siden købte jeg også lygter. På daværende tidspunkt regnede jeg ud, at det bedst kunne betale sig at købe angel eyes i Tyskland/carparts, og baglygter i USA/DEPO. Tror heller ikke du vil kunne undgå tolden, og kan huske jeg læste diverse fora'er herinde, hvor folk skrev de også skulle betale tolden...
Jeg valgte så at købe begge dele i Tyskland/carparts, da LED lygterne ville koster 1200 kr ekstra - tilgengæld er de også meget federe
Men men men... Fik den værste service fra Carparts! På forlygterne var beslaget knækket, men det kunne så reddes, og baglygterne var i chrom i stedet for sort.
Da jeg ringede til dem, sagde de undskyld og ville sende mig nogle nye, med en returporto ting.
Der går 2 uger uden jeg høre fra dem, og så ringer jeg til dem. Så siger hun, at hun ikke kunne se der var sket noget og det var en fejl, så hun ville sende dem afsted igen.
Så går der 1 uge igen, uden jeg hører fra dem, og så ringer jeg og så har de glemt det igen, og sender dem afsted igen.
Så går der yderligere en uge uden jeg høre eller får noget, og ringer til dem hvor de igen siger at det ikke er blevet gjort, og de vil sende dem afsted igen.
På dette tidspunkt er jeg ret utilfreds og brokker mig, og så siger, eller rettere brokker hende damen i rører sig over at "hun har været på arbejd i 14 timer og hun har små børn der venter og bla bla - og hun er ikke en maskine, men et menneske". Så siger jeg det var forståeligt nok, dog var det ikke mit problem og jeg ikke kunne gøre noget ved det, og hun skulle tage den med sin chef, for jeg var rimelig ligeglad
Så bliver hun så rimelig mobset, og lægger på... Hehe...
Der går så yderligere en uge hvor jeg endelig modtager dem. Hele 5 uger fra reklamtionen, og hele 7 uger fra jeg bestilte dem til jeg fik det produkt jeg bestilte...
Det var lige lidt om mit sure opstød om Carparts Online