KAN i sjældne tilfælde være motor i rudehejs, der er stået af, men så sker det oftest efter mange år på bagen, ved ekstremt hyppigt brug (misbrug) eller hvis føreskinner el. lign. er beskadiget og hejset kører stramt.
Min erfaring siger mig at der er brud på en ledning, med stor sandsynlighed inde i gummiet i dørfalsen. Behøves ikke at kunne ses, så mål igennem. Da relæet "klikker", når du trykker på kontakten, skal fejlen søges mellem relæ og tilbage til motor. Når døren bruges bukkes ledningerne gang på gang samme sted og på trods af gennemføring mv., kan ledningen knække. HVIS man så samtidig har været i færd med at installere alternative dørhøjttalere og trukket nogle seriøse kabler hertil, bliver pladsen sgu´ trang i "kondomet"! c",)
Mvh. ZNILLERZ c",)
GL-J 4x4 Blueish Black Pearl, OZ Ultraleggera Black 215/35-18", H&R 35 mm sækning, A/C, Bi-Xenon + Xenon Fogs 8000K, All BLACK backlights/turnsign. + Side- / Rear windows, short-shift, Remus mellemrør + Bagpotte, 2-delt læderkabine sort/grå, KN 57i Performance Induction Kit - custom fitted, De-badged.